среда, 13 марта 2019 г.


Сучасна початкова школа не може залишатися осторонь від процесів модернізації освіти, які відбуваються нині в усьому світі, і в Україні зокрема.
Серед предметних компетентностей, якими має оволодіти молодший школяр, виокремлено математичну компетентність, що визначається як особистісне утворення, що характеризує здатність учня створювати
математичні моделі процесів навколишнього середовища, застосовувати досвід математичної діяльності під час розв'язування навчально-пізнавальних та практично зорієнтованих задач, необхідних для самореалізації учнів у швидкозмінному світі. Це вміння бачити та застосовувати математику в реальному житті, розуміти зміст і метод математичного моделювання, вміння будувати математичну модель, досліджувати її методами математики, інтегрувати отримані результати.


13 березня відвідала урок математики в 4 класі Юльївського НВК (вчитель Патяк Г.Л.).
Конструюючи кожен урок, Галина Леонідівна враховує різні чинники, що впливають на розвиток уроку, створює проблемну ситуацію, що стимулює інтерес до  вивчення конкретного матеріалу, застосовує такі методи і прийоми: проблемний виклад, пошуковий, дослідницький, евристичний, роботу з текстом підручника, пошук фактів, спілкування, короткі перевірочні роботи, математичні диктанти, ребуси, головоломки.


Під час освітнього процесу використовує роботу в парах, в групах, центрах навчальної діяльності. Така комунікативна діяльність допомагає зробити клас інтерактивною групою, де учні почуваються впевнено, висловлюють свої погляди та думки, а також заохочують товаришів робити те саме.

Комментариев нет: