вторник, 22 января 2019 г.


Відповідно до вимог Державного стандарту початкової загальної освіти однією з найважливіших проблем викладання української мови є розвиток мовної, мовленнєвої компетентності молодших школярів.
Учитель початкових класів повинен постійно удосконалювати процес навчання, що дозволяє дітям ефективно і якісно засвоювати програмовий матеріал.
Процес реформування освіти в Україні є спробою застосування нових форм роботи в межах традиційної системи.Сучасна школа повинна насамперед піклуватися про розвиток особистості. Справді,вчитель творить людську душу, розвиває почуття. Ще Аристотель вважав: «Якщо ми піклуємося лише про розумовий розвиток дитини, забуваючи про необхідність розвитку її почуттів, ми йдемо назад,а не вперед».
Наш час – це час змін, зміни відбуваються і в навчально-виховному процесі. Інформатизований світ дуже стрімко змінюється. Постійно замислюєшся над тим, як зробити урок цікавим, сучасним, щоб учні з бажанням ішли в клас, як виховати людину, яка б уміла поєднати свій духовний світ, знання, практику, творчість.
Кожен вчитель намагається відшукати цікаві методи роботи з дітьми, обрати певну тактику, стиль роботи, намагається створити умови для позитивного розвитку, творчої реалізації.
В. О. Сухомлинський писав: «Не забуваймо, що в школі дитина не тільки вчиться, у школі вона живе». Дійсно, саме в школі дитина вчиться жити, мислити, застосовувати свої знання на практиці.
Доброзичливо, щиро, відкрито, емоційно проходять уроки української мови в 4 класі Новопетрівського НВК (вчитель Сотник І.В.) . На них учні і вчитель обмінюються враженнями, сперечаються, висловлюють свої думки, пізнають щось нове. Найкорисніші уроки, які наповнені добрими емоціями і почуттям, на яких панує робоча атмосфера. Для цього вчитель вміло поєднує індивідуальну, парну, групову і колективну форми організації навчальної діяльності учнів.
Дякую учням та Інні Вікторівні за цікавий творчий урок.

Комментариев нет: