пятница, 18 января 2019 г.



Досвід свідчить про те, що які б інноваційні технології ми не впроваджували в практику , досягти успіху можна лише зацікавивши учнів на уроці, коли, розвиваючи власні здібності, діти задовольняють пізнавальні потреби. І тут на допомогу вчителю стає технологія розвитку критичного мислення, оскільки молодші школярі постійно відчувають потребу в ігровому спілкуванні. Застосування цієї технології створює додаткову мотивацію до навчання. Учні добре засвоюють матеріал, тому що це їм цікаво. 
Це ще раз було підтверджено 18 січня 2019 року на уроці літературного читання (О.Гончар "Солов"їна сторожа") в 4 класі Наталівського НВК - вчитель Алексєєва Ольга Олександрівна.
Завдяки використання стратегій критичного мислення (читання з передбаченням, шість капелюхів Боно, спрямованого читання. сюрпризу, узагальнення в парах тощо), Ользі Олександрівні вдалося ефективно формувати в учнів низку ключових компетентносей. І перш за все - уміння вчитися, тобто вміння самостійно здобувати знання убудь-якому вимірі простору навчання. Співпраця вчителя та учнів дала змогу отримати на уроці гарні результати .
Вдячна Ользі Олександрівні та всім учням 4-го класу за сучасний якісний творчий чудовий урок .

Комментариев нет: