вторник, 26 февраля 2019 г.


Проблема наступності між дошкільною і початковою ланками освіти, як не прикро, з року в рік не втрачає актуальності. Закономірно виникає ряд питань: як налагодити взаємодію між педагогами ЗДО та початкової школи? як їм стати партнерами? як зробити так, щоб"рух"Ц кожної дитини та її батьків від першого освітнього осередку до наступних став поступальним? Ці питання набувають особливого значення в умовах реформування освіти, коли винятково важливо всебічно і правильно забезпечувати наступність початкової школи з дошкільним періодом розвитку дітей, враховуючи, що кожен попередній етап життя створює передумови для наступного.

Тому справедливим буде вислів, що початкова школа виростає з дошкілля.
26 лютого на базі Кушугумського КДНЗ "Ромашка" за участю завідувача КНМУ "ЗРМК" ЗРР ЗО Холод М.В. та методиста РМК з дошкільної освіти Сергєєнко О.О.відбувся семінар для диреткорів ЗДО "Нові виклики наступності дошкільної і початкової освіти: оцінюємо, розмірковуємо, упроваджуємо, 
Учасники семінару ознайомилися змоделлю співпраці ЗДО та ЗЗСО щодо наступності та перспективності (Холод М.В.), психологічним супроводом наступності (Сергєєнко О.О.), під час практичної частини склали зразок спільного плану заходів ЗДО та ЗЗСо щодо забезпечення наступності, обмінялися досвідом роботи з даного питання.
Висловлюю слова щирої подяки всім учасникам семінару за продуктивне якісне спілкування.

Комментариев нет: