пятница, 23 ноября 2018 г.


22 листопада на базі Веселянського НВК за участю завідувача КНМУ "ЗРМК" ЗРР ЗО Холод М.В. було проведено засідання РМПК вчителів 3-х класів.
Складність професії вчителя початкових класів полягає в тому, щоб знайти шлях до кожного учня, створити умови для розвитку здібностей , закладених у кожній дитині від народження. Найкращих результатів можна досягти, коли учні на уроках отримують максимальну навчальну інформацію в результаті активної самостійної пізнавальної діяльності. Цьому сприяють інтерактивні технології та інтеграція навчання.
Саме тому на засіданні вчителі 3-х класів ділилися досвідом впровадження в освітній процес інтерактивного та інтегрованого навчання.
В ході такого навчання учні вчаться бути демократичними, спілкуватися з іншими людьми, критично мислити, приймати продумані рішення. Наш мозок схожий на комп"ютер, а ми - його користувачі. Щоб комп"ютер працював, його треба ввімкнути. Так само потрібно "ввімкнути" і мозок учня. Коли навчання пасивне мозок не вмикається і не зберігає те, що було представлене. Ось чому кредо інтерактивного навчання можна сформулювати такими словами:
Те, що я чую, я забуваю.
Те, що я бачу й чую - я трохи пам"ятаю.
Те, що я чую, бачу і обговорюю - я починаю розуміти.
Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю - я набуваю знань і навичок.
Коли я передаю знання іншим - стаю Майстром.

Комментариев нет: