четверг, 17 октября 2019 г.


17 жовтня на базі Кушугумського НВК "Інтелект" за участі завідувача установою Холод М.В. відбулося засідання РМО вчителів 3-х класів " Діяльнісний підхід як ресурс якісної освіти. Використання інтерактивних технологій під час реалізації завдань мовно-літературної галузі в початкових класах".
Новий Державний стандарт ґрунтується на засадах особистісно зорієнтованого, компетентнісного і діяльнісного підходів, що реалізовані в освітніх галузях і відображені в результативних складових змісту початкової, базової і повної загальної середньої освіти. При цьому особистісно зорієнтований підхід до навчання забезпечує гармонійний розвиток академічних, соціокультурних, соціально-психологічних та інших здібностей педагога та учнів.
Діяльнісний підхід спрямований на розвиток умінь і навичок учня, застосування здобутих знань у практичних ситуаціях, пошук шляхів інтеграції до соціокультурного та природного середовища.
Зміст процесу навчання, побудованого на основі діяльнісного підходу включає три основних напрямки:
· включення учнів в продуктивну, творчу діяльність, де немає готових відповідей, рафінованих знань – їх необхідно самостійно здобувати. Такий підхід орієнтує не тільки на засвоєння знань, але і на способи цього засвоєння, на зразки і способи мислення і діяльності, на розвиток пізнавальних сил і творчого потенціалу учнів у процесі розв’язування ними спеціально організованих педагогом навчальних задач;
· організація умов навчання, що припускає врахування власне-особистісних функцій та суб'єктивного досвіду учня;
· знання не тільки передаються від учителя, але й улаштовуються, рефлексуються, осмислюються учнями.
Учасники засідання відвідали урок літературного читання "Легенда про щастя" в 3 класі, які навчаються за проєктом "Інтелект України" ( вчитель Драчова О.А.), а також були активними учасниками майстер-класів з використання діяльнісного підходу , які провели Золотарь А.А. та Дубів М.А.
Від всіх учасників засідання висловлюю слова щирої подяки адміністрації закладу, вчителям початкових класів за створення умов для роботи та представлення власного педагоігчного досвіду.

Комментариев нет: