среда, 24 октября 2018 г.


Управління за визначенням не може бути гуманним бо його основою є примус. Стогодні ми шукаємо шляхи його гуманізаціі. Примус реалізується через управлінське рішення а саме через його наказову форму, яка є механізмом реалізаціі заохочення та покарання.
За теорією управління виробленню управлінського рішення передує контроль і аналіз його результатів.
Отже, форма, методи і мета контролю визначають рівень гуманізаціі, демократизаціі, прозорості управління.
Сьогодні не коректним вважається визначати об'єктом контролю педагогічного працівника, але реально саме він фактично підлягає контрольним процедурам. Саме тому ми активно виступаємо за зменшення контролю, а часто і за його повну відміну.
Однак, і теорія, і практика, і здоровий глузд свідчать, що повна відсутність контролю руйнує систему управління, а не керований процес не може бути стабільним і довготривалим.
Таким чином, оновлена і реформована система освіти потребує нових форм контролю.

Комментариев нет: