Розпочато поетапне упровадження Нової української школи. Оновлення освіти потребує від педагогів вмілого використання як традиційних так і інноваційних форм роботи.
Сучасна нова школа потребує сучасного учителя. Яким він має бути?
30 березня під головуванням завідувача КНМУ "ЗРМК" ЗРР ЗО відбулося засідання науково-методичної ради району, на якому було в формі методичного диспуту розглянуто питання "Розвиток професійної компетентності педагога: досягнення, шляхи формування та перспективи".
Під час методичного диспуту обговорювалися питання:
- Які компетенції свідчать про професіоналізм педагоаг?
- Що ми розуміємо під професійною компеетнтністю педагога?
- Чи змінюється професійна компетнтність з часом та чи потрібно її розвивати?
- Форми роботи з підвищення професійної майстерності педагогів
- За якими компонентами можна охарактеризувати структуру професійної компетентності?
- Показники готовності до професійної педагогічної діяльності
- Рівні методичної компетентності педагога
- Складові методичної компетентності.
Також в ході обговорення результатів участі педагогів та здобувачів освіти в обласних олімпіадах, конкурсі-захисті МАН, обласному етапі конкурсу "Учитель року- 2018", виставці "Освіта Запорізького краю - 2018" було виявлено прогалини в формування деяких компетенцій педагогів (методологічні, професіно-педагогічні, наукові), над удосконаленням яких потрібно працювати методичним об"єднанням педагогів на різних рівнях (шкільному, районному)
Комментариев нет:
Отправить комментарий