четверг, 29 июня 2017 г.

МОНІТОРИНГ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

          У межах фінського проекту з підтримки реформи Нова українська школа планується розробити інструментарій для ефективного моніторингу якості освіти в початковій школі. Відповідне питання було обговорене під час зустрічі міністра освіти Лілії Гриневич з іноземними партнерами.
          За словами Лілії Гриневич, якісний моніторинг знань в початковій школі є дуже проблематичним, особливо, якщо йдеться про перші класи – дітей 6-річного та 7-річного віку.
         «Банальне тестування тут не підходить – потрібні більш диференційовані підходи, інакше ви просто не отримаєте достовірної інформації. В багатьох країнах такий інструментарій розвинено, але не у нас, і ми маємо це надолужити», – зазначила міністр.
          Вона підкреслила, що важливо зробити моніторинг якості до реалізації нової школи та після – щоб мати можливість оцінити успіх впровадження реформи.
          На думку міністра, особлива проблема полягає з моніторингом якості освіти з іноземних мов, і в цьому питанні потрібна підтримка тих партнерів, які вже давно працюють саме з розвитком мовних компетентностей.

Комментариев нет: