Процес
реорганізації всієї системи освіти, що ведеться на протязі багатьох років, ставить високі вимоги до організації дошкільного виховання і навчання,
інтенсифікує пошуки нових, більш ефективних
психолого-педагогічних підходів до цього процесу .
Одним із шляхів підвищення ефективності
управління дошкільною освітньою установою є впровадження в практику інновацій в
усі сфери життя дошкільних навчальних закладів незалежно від їхнього підпорядкування,
типів і форм власності. Управління
інноваційною діяльністю в ДНЗ характеризує вплив суб'єкта управління
(керівника) на об'єкт управління - систему внесення якісних змін у діяльність закладу,
який спрямовує його на постійний розвиток.
Успіх інноваційної діяльності залежить від багатьох факторів,
найважливіший з яких – якість управління інноваціями, розуміння їх як
сукупності характеристик управління. Саме
так можна задовольнити запити та потреби суспільства і забезпечити
функціонування та розвиток сучасних закладів освіти, для дітей
дошкільного віку, зокрема.
Учасники семінару ознайомилися з алгоритмом управлінського супроводу інноваційним розвитком ДНЗ, досвідом роботи Долинського ДНЗ "Мрія", Біленьківського ДНЗ "Веселка"щодо управлінського супроводу впровадження інновацій.
Завідувачем КНМУ "ЗРМК" ЗРР ЗО був проведений тренінг із завідуючими ДНЗ "Підвищення престижу ДНЗ".
В ході проведення семінару розроблені рекомендації щодо управління інноваційними розвитком ДНЗ.
Комментариев нет:
Отправить комментарий