пятница, 30 марта 2018 г.

ВИСОКИЙ ПРОФЕСІОНАЛІЗМ - ТВОРЧІСТЬ, ЩО СТАЛА ПРОФЕСІЄЮ

   

   Розпочато поетапне упровадження Нової української школи. Оновлення освіти потребує від педагогів вмілого використання як традиційних так і інноваційних форм роботи.

Сучасна нова школа потребує сучасного учителя. Яким він має бути?
        30 березня під головуванням завідувача КНМУ "ЗРМК" ЗРР ЗО відбулося засідання науково-методичної ради району, на якому було в формі методичного диспуту розглянуто питання "Розвиток професійної компетентності педагога: досягнення, шляхи формування та перспективи".
Під час методичного диспуту  обговорювалися питання:
- Які компетенції свідчать про професіоналізм педагоаг?
- Що ми розуміємо під професійною компеетнтністю педагога?
- Чи змінюється професійна компетнтність з часом та чи потрібно її розвивати?
- Форми роботи  з підвищення професійної майстерності педагогів
- За якими компонентами можна охарактеризувати структуру професійної компетентності?
- Показники готовності до професійної педагогічної діяльності
- Рівні методичної компетентності педагога
- Складові методичної компетентності.
      Також в ході обговорення  результатів  участі педагогів та здобувачів освіти  в обласних олімпіадах, конкурсі-захисті МАН, обласному етапі конкурсу "Учитель року- 2018", виставці "Освіта Запорізького краю - 2018"  було виявлено прогалини в формування деяких компетенцій педагогів (методологічні, професіно-педагогічні, наукові),  над удосконаленням яких потрібно працювати методичним об"єднанням педагогів  на різних рівнях (шкільному, районному)

Комментариев нет: